Wat doet jouw bedrijf met de feestdagen?
Ja, het is weer zover!
Heb jij ook al last van de kerstkriebels? De decembermaand is weer in zicht! Keek jij het hele jaar al uit naar de gezellige lichtjes, mooi versierde straten, quality time with the family, heerlijke glühwein, uitgebreide diners en prachtige cadeaus? Of kijk je met lichte stress naar je overvolle agenda in december? Kijk je op tegen alle verplichte borrels, extra kilo’s en dure aankopen?
Hoe dan ook: er is geen ontkomen aan.
Weet jij al hoe jouw organisatie ‘Kerst’ gaat invullen dit jaar? Want ook hier komen natuurlijk allemaal dilemma’s om de hoek gluren. Wel of geen kerstpakket en zo ja, waar bestaat het pakket dan uit? Of geen kerstpakket, maar gewoon een digitale kerstgroet? Je kunt het natuurlijk ook nog in de sociale hoek zoeken, doneer je bijvoorbeeld namens jouw bedrijf aan een goed doel?
Je merkt het al, genoeg dingen om over na te denken.
Onze tip: doe vooral iets wat bij je organisatie past. En laat je niet beïnvloeden door alle bedrijven om je heen. Want Kerst is typisch een geval van “Iedereen doet het, dus wij moeten ook wel.”
Verras je klant, zet hem of haar in het zonnetje. Klein of groot, maak het vooral persoonlijk. En het belangrijkste: benader het positief! Want of je nu een liefhebber bent of niet, Kerst zorgt voor een legitiem excuus om je klanten te benaderen. Maak gebruik van dit moment!
Volg onze bedrijfspagina voor nieuws en inspiratie op het gebied van contentmarketing, branding en merk activatie.