Jouw uitdaging
Te weinig MQL, geen sales enablement materialen, gebrek aan ondersteuning en begrip vanuit marketing, en een te lange sales cyclus
Je bent er als salesmanager vast bekend mee: sales en marketing die vaak apart opereren. En omdat elke afdeling zijn eigen doelstellingen en metrics hanteert, loop je hierdoor als organisatie kansen mis. Dit kan anders! Door effectief samen te werken met ons, kunnen salesteams de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om meer leads te genereren in de IT-branche. Investeren in marketing zorgt ervoor dat je diepgaande inzichten in de buyer journey krijgt, waardoor je gerichte content kan creëren die prospects sneller door de salesfunnel leidt. Sales enablement en optimalisatie van de sales cyclus zorgt ervoor dat jouw salesteam effectief en efficiënt zijn doelen behaalt. Met andere woorden, een IT-marketingbureau is een essentiële partner voor elk salesteam dat wil slagen in de IT-markt van vandaag.










“Demand creation moet in lijn zijn met wat wij als bedrijf aan branding neer willen zetten. Graydon wordt gezien als autoriteit op het gebied van data en onze campagnes moeten naadloos aansluiten op deze positionering. DNA \ LTB begrijpt dat. Ze functioneren bovendien als verlengstuk van onze marketingafdeling.”
“In DNA \ LTB hebben we een partner gevonden die ons uitstekend ondersteunt in alle zaken die met marketing en CRM te maken hebben. Bovendien heeft de eenvoudige implementatie van bestaande gegevens in het nieuwe CRM-systeem ons veel werk bespaard. Aanpassingen zijn tot nu toe altijd snel en nauwkeurig doorgevoerd. De uitwerkingen voor social media en mailing voldoen aan onze wensen en zijn een grote ondersteuning. Advies over alle aspecten van marketing / website / mailing ronden de uitstekende service af.”