Jouw uitdaging

Geen eigen marketing- & salesafdeling en te weinig kennis van, of tijd voor, marketing en sales

Als CEO van een IT-bedrijf zou je misschien kunnen denken dat marketing de taak van iemand anders is. Jij bent tenslotte degene die grote beslissingen neemt en het bedrijf vooruit helpt, zonder je zorgen te maken over zaken als advertentiecampagnes en sociale media. Maar feit is dat marketing essentieel is voor bedrijven van elke omvang. In het huidige competitieve IT-landschap hebben klanten meer keuze dan ooit tevoren, en het is aan CEO’s om ervoor te zorgen dat hun bedrijven zichtbaar en herkenbaar zijn. Dat betekent het creëren van een sterke merkidentiteit en ervoor zorgen dat iedereen, van werknemers tot klanten, weet wat jouw bedrijf speciaal maakt. Wij kunnen je daar volledig in ondersteunen.

DIT IS WAT WIJ VOOR JOU ALS CEO REALISEREN

  • Positioneren van jouw bedrijf

  • Ontwikkelen van een marketingstrategie

  • Uitvoeren van marketingtaken

  • Verhogen van ROI marketing & sales

  • Thought leadership ontwikkelen

  • Employer branding versterken

  • Bedrijfsvisie effectief versterken

  • Jouw onderneming laten groeien

  • Zichtbaarheid in de markt

Wat we doen voor CEO’s

je kunt ons zien als een directe collega

1 Branding

Wij definiëren samen met jou het DNA van je bedrijf en hoe je deze uitdraagt, om zo thought leadership en vertrouwen bij huidige en potentiële klanten op te bouwen.

IT-branding

2 Strategie

We ontwikkelen strategieën waarbij we sales en marketing naadloos op elkaar afstemmen en efficiënt inzetten op het behalen van de langetermijndoelen.

marketing strategie voor IT

3 Creatie

We creëren kwalitatieve content die in lijn is met de bedrijfsvisie zodat jouw organisatie opvalt bij nieuwe klanten en medewerkers.

Branding voor IT-bedrijven

4 Promotie

We zetten jouw organisatie op de kaart met uitvoerige campagnes waardoor je met succes jouw producten of diensten op de markt kunt brengen en jezelf als aantrekkelijke werkgever en partner neerzet.

Promotie voor IT-bedrijven

5 Analyse

We kunnen de resultaten van alle marketinginspanningen tot in detail analyseren, wat niet alleen financiële voordelen kan opleveren maar ook inzicht geeft in jouw klanten en het functioneren van de markt.

Analyse van IT-marketing campagnes

Deze content is voor jou onmisbaar

en maakt jouw werk een stuk eenvoudiger

marketing en sales alignment

Unalignment tussen IT-marketing en sales

Als het misgaat in een huwelijk dan ligt dat toch echt aan beide partijen. Hoewel er altijd een partij zal zijn die dat niet zal toegeven en naar de ander wijst. Zo is dat ook in de relatie tussen marketing en sales. Het ligt niet aan één partij. Daarom is het cruciaal om als management betrokken te blijven als het om de relatie tussen marketing en sales binnen jouw bedrijf gaat.
IT partnermarketing

6 essentiële IT-marketing strategieën

Welke uitdagingen zijn het meest urgent voor een technologiedienstverlener en waar moeten ze zich op richten om vooruitgang te boeken? The Hinge Research Institute ondervroeg 530 professionele dienstverlenende bedrijven om zo de zakelijke uitdagingen voor IT en Tech bedrijven beter te begrijpen en hen een concurrentievoordeel te geven. De resultaten uit dit onderzoek onthulden krachtige inzichten over het IT-marketinglandschap.

DEZE CEO’S GINGEN JOU AL VOOR

en dit zijn hun ervaringen

 

AMANDA SIMMS - CEO - SIMMS ASSOCIATES

“Met hun jarenlange ervaring binnen de IT-branche is DNA \ LTB voor ons de beste partner op het gebied van content en leadgeneratie. Ze kennen onze business en klanten als geen ander. Ze gaan ‘above and beyond’ om onze doelen te behalen.”

ANTOINE DE WISPELAERE - CEO - BAUHAUS ARTITECH

“Marketing automation is het startpunt voor goede marketing en sales. DNA \ LTB heeft ons perfect geholpen marketing automation te implementeren in ons bedrijf, ontwikkelt al onze content en campagnes en levert daarmee een continue stroom aan leads en new business.“

JURGEN DUIJSTER - CEO - TRANSFER SOLUTIONS

“DNA \ LTB heeft voor ons de complete rebranding gedaan. Van de ontwikkeling van onze kernwaarden, waardepropositie en buyer personas, tot aan de aankleding van ons pand. Zodat alles past bij wie we zijn en wat we uit willen stralen. Ze voelen als een onderdeel van ons bedrijf.”